شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

پیشتاز تراش

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

بازی آنلاین سایفارم

بازی آنلاین سایفارم
به آینده سفر کنید و در بازی رایگان سایفارم، ایستگاه فضایی خودتون رو مدیریت کنید.در این بازی مزرعه داری از حیوانات بامزه نگهداری کنید و در کنار دوستان به تجارت فضایی بپردازید.
بازی آنلاین سایفارم از جدیدترین بازی های سرگرمی شهرسازی است که در محیطی فانتزی شما را به یک سفر جدید ماجراجویانه می برد.

سایفارم یک بازی مزرعه داری و فارمینگ فضایی است. در این بازی شما مدیر یک ایستگاه فضایی به نام سایفارم هستید. از حیوانات نگهداری می‌کنید، به آنها غذا می‌دهید و از آنها دی‌ان‌ای (DNA) دریافت می‌کنید. ساکنین سیاره‌های این دنیا به محصولات شما احتیاج دارند. آنها محصولاتتان را از شما می‌خرند و به شما پول و آیتم‌هایی می‌دهند که برای پیشرفت نیاز دارید. شما می‌توانید با ساختن سکوهای جدید، ایستگاه فضاییتان را گسترش دهید. ساختمان‌های پیشرفته بسازید و دی‌ان‌ای حیوانات را تغییر دهید.

داستان در سال ۳۰۱۹ اتفاق می‌افتد. همه‌ی موجودات جهان در صلح کامل به سر می‌برند. آنها یاد گرفته‌اند که در کنار هم زندگی کنند و همدیگر را دوست داشته باشند. روی کره‌ی زمین سازمانی به نام «بانک دی‌ان‌ای زمین» یا به اختصار «بَدْناز» شکل گرفته است که مجموعه‌ای کامل از دی‌ان‌ای تمامی موجودات زنده‌ی زمین را نگهداری می‌کند. بدناز برای گسترش حیات زمینی در جهان شروع به احداث ایستگاه‌هایی با نام «سایفارم» در فضا می‌کند. مدیریت این ایستگاه‌ها به داوطلبانی از کره‌ی زمین داده می‌شود. سایفارم‌ها از حیوانات زمینی نگهداری می‌کنند و با خوشحال نگه‌داشتنشان دی‌ان‌ای‌شان را در بالاترین کیفیت دریافت می‌کنند. موجودات دیگر سیاره‌ها از جمله نژادهای مختلفی از آدم فضایی‌ها و ربات‌ها به علت علاقه‌شان به حیوانات زمینی این دی‌ان‌ای ها را از سایفارم‌ها خریده و روی سیاریشان پرورش می‌دهند. ایستگاه‌های پیشرفته‌تر قابلیت‌هایی مثل استخراج ژن‌های خاص حیوان‌ها و تغییر دادن دی‌ان‌ای را بدست می‌آورند و حیوان‌هایی با قابلیت‌های خاص تولید می‌کنند که توان زندگی کردن در سیاره‌های مختلف را دارند. اگر دوست دارید تا در گسترش حیات زمین در جهان مشارکت کنید، سایفارم خودتان را شروع کنید!

سایفارم یک بازی خانه سازی ایرانی برای موبایل و تبلت است. شما میتوانید این بازی جدید را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

ویژگی‌های سایفارم:

♦ سبک بازی مزرعه داری یا بازی خانه سازی.

♦ مراقبت از حیوانات جذاب و با مزه باغ وحش در ایستگاه فضایی.

♦ بازی جدید علمی تخیلی.

♦ تجربه بازی مزرعه داری و فارمینگ در فضا.

♦ ساختمان‌ها، مزرعه ها و فناوری‌های متنوع.

♦ مراقبت و نگهداری از حیوانات دوست داشتنی.

♦ شخصیت‌های جذاب و سرگرم کننده از نژادهای مختلف زمینی و فضایی.

♦ خانه سازی در کنار ساخت مزرعه رویایی و مزرعه داری و فارمینگ آنلاین

♦ وسایل تزیینی متنوع و قابلیت شخصی سازی بالا.

♦ طراحی ایستگاه فضایی به سبک home design و طراحی دکوراسون زیبا

♦ رقابت با سایر بازیکنان در رتبه‌بندی تجربه و لایک.

♦ رویای ساخت یک مزرعه بهاری و همیشه تازه با حیوانات با مزه.

♦ امکان چت و گفتگو با دوستان در داخل بازی.

♦ بازی آنلاین با امکان رقابت و چت با سایر بازیکنان در سای شو.

♦ امکان یافتن دوستان جدید در بازی و فرستادن کادو برای آنها.

♦ امکان سر زدن به ایستگاه‌های فضایی دیگر.

♦ امکان ایجاد اتحاد با سایر بازیکن‌ها.

♦ بازی مزرعه داری – فارمینگ به سبک harvest moon – Hay Day – و بازی های فانتزی برتر سبک مزرعه داری و نگهداری از حیوانات

♦ همکاری با اعضای اتحاد خود برای شرکت در مسابقه روزانه سای شو.

بازی سایفارم به خاطر داشتن مسابقات آنلاین، چت و سایر قابلیت‌های اجتماعی خود نیاز به اینترنت دارد.

ارزانترین پرواز تهران مشهد را چگونه رزرو کنیم؟

ارزانترین پرواز تهران مشهد را چگونه رزرو کنیم؟

بلیط هواپیما تهران مشهد، در بین پر فروش ترین بلیط های هوایی کشور قرار گرفته است. این موضوع نشان دهنده نقش پر رنگ مشهد در صنعت گردشگری و همچنین سیاسی اقتصادی کشور است.

مردم به دلایل مختلفی از جمله زیارت بارگاه هشتم امامت، امام رضا (ع)، تفریح و گشت و گزار و مسایل کاری به این شهر سفر می کنند. اگر به هر دلیلی قصد خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را دارید و مسافر این شهر هستید با ما همراه باشید تا ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد را خریداری کنید.

چگونه بلیط هواپیما تهران مشهد را ارزان خریداری کنیم؟

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد، در فصول مختلف سال و حتی در روزهای هفته متفاوت است. قطعا اگر در زمانی سفر کنید که سایرین کمتر سفر می کنند، می توانید نه تنها بلیط هواپیما، بلکه خدمات دیگر از جمله رزرو هتل ارزان تری نیز داشته باشید. در زمستان علاوه بر اینکه دمای هوای این شهر بسیار پایین است، به علت باز بودن مدارس و دانشگاه ها، عموما قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد نسبت به نوروز و تابستان ارزانتر است.

خرید بلیط هواپیما از سایت سفرمی نیز گزینه مناسبی برای خرید ارزان بلیط است. در سایت سفرمی بلیط هواپیما مربوط به تمامی ایرلاین های داخلی و همچنین ایرلاین های خارجی فعال در ایران وجود دارد. مسافران مشهد، به راحتی می توانند با تعیین مبدا خود به مقصد مشهد در تاریخ مورد نظر، لیستی از پروازها را مشاهده کنند.

در این لیست قیمت بلیط های ارایه شده ایرلاین ها متفاوت است. همچنین کلاس های مختلف پروازی قیمت های مختلفی را شامل می شود. ارزانترین کلاس پروازی متعلق به کلاس اکونومی است.

همچنین سفرمی با ارایه قیمت مناسب بلیط، یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط هواپیما محسوب می شود. برای اطمینان بیشتر می توانید قیمت بلیط هواپیما را در سایت های مختلف بررسی کنید.

علاوه بر نوروز در انتهای فروردین و تمام شدن تعطیلات رسمی کشور و با کاهش تقاضای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد، قیمت بلیط دوباره کاهش میابد.

یکی از راه های ارزانتر کردن سفر در روزهای کم تردد مشهد، خرید بلیط چارتر لحظه آخری است. عموما در این فصول با پر نشدن صندلی های هواپیما، چارتر کنندگان برای کاهش میزان ضرر، قیمت های بلیط را کاهش می دهند. البته همیشه این روند وجود ندارد و گاهی در ماه های کم سفر نیز شاهد پر شدن تمامی صندلی های هواپیما هستیم.

رزرو ارزان هتل در مشهد

حال که با خیال راحت بلیط هواپیما ارزان مشهد را تهیه کرده اید، بهتر است به فکر مکانی برای اقامت باشید. با توجه به حجم بالای سفر زائران و توریست ها به مشهد، خوشبختانه انواع هتل و هتل آپارتمان در این شهر ساخته شده است. قیمت هتل نیز در فصل های کم سفر در این شهر کاهش چشمگیری دارد.

علاوه بر آن می توانید از طریق قسمت هتل های مشهد سایت سفرمی https://www.safarme.com/hotels/mashhad نیز اقدام به رزرو هتل، با قیمت مناسب کنید. سایت سفرمی با بیش از ۶۰۰ هتل داخلی، یکی از جامع ترین سامانه های رزرو هتل محسوب می شود که اتاق های هتل را با قیمت مناسب در اختیار مسافران می گذارد.

پیشنهاد می شود، قبل از رسیدن به مقصد رزرو هتل خود را انجام دهید.

در سایت سفرمی تمامی هتل ها به همراه عکس، مشخصات و امکانات رفاهی لیست شده اند. در صورت نیاز به مشاوره تلفنی نیز می توانید با بخش هتل های سفرمی تماس گرفته تا کارشناسان سفرمی اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول مسافران هواپیما تهران مشهد

مشهد دارای چند فرودگاه است؟ در جواب باید گفت تنها فرودگاه مشهد، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی است.

مدت زمان سفر به مشهد از تهران چقدر است؟ سفر تهران مشهد با هواپیما در حدود یک ساعت و نیم به طول می انجامد.

آیا امکان کنسلی بلیط هواپیما مشهد وجود دارد؟ اگر بلیط هواپیما تهران مشهد را به صورت سیستمی تهیه کرده اید با کسر هزینه جریمه، مابقی پول عودت داده می شود. اما اگر بلیط هواپیما چارتر تهیه کرده اید کل مبلغ بلیط سوخت می گردد. البته اگر بلیط خود را از سفرمی تهیه کرده اید، مانند قوانین سیستمی با کسر جریمه مابقی پول عودت داده می شود.

خرید بدون ثبت نام

برای خرید بلیط از سایت سفرمی نیازی بر خلاف بسیاری از سایت ها نیاز به ثبت نام اولیه نمی باشد. به راحتی و با تعیین مسیر دلخواه می توانید بلیط خود را تهیه کنید. در صورت استفاده از سایر خدمات سفرمی و باشگاه مشتریان، نیاز به ثبت نام در این سایت است.

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو /همانگونه که می دانید هر شرکت، اداره، سازمان و یا نهاد خصوصی و دولتی با یک “نماد” یا “نشانه” شناخته می شود. به عنوان مثال شرکت ایران خودرو با آرم “اسب” (سمند) شناخته شده است. این امر به نحوی “برندیگ” و برند سازی برای آن شرکت است.

برندیگ و هویت بصری شاخه ای از حوزه تبلیغات و بازاریابی است که با زیبایی شناسی بصری در حوزه گرافیک و طراحی عجین شده است. یک آرم و لوگو یا نماد یک شرکت خوب، می بایست دارای خصوصیاتی ارزشی اقتصادی و هنری والایی باشد تا بتواند به صورت اجمالی معرف آن شرکت یا ارگان در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. شرکت های زیادی در دنیا امروزه از امر برندیگ برای مطرح شدن و رقابت استفاده می کنند.

طراحی لوگو یا نشان واره به روایت دیگر اگر امروزه به دنیای پیرامون خود نگاه کنید بسیار خواهید دید دیگر کمتر از نوشتارها بهره برده می شود. کوشش شده در تابلوها، آرم ها و یا حتی لوگوها که در مکان های عمومی همچون فرودگاه ها وجود دارد از نمادها و نشانه ها در رساندن پیام استفاده شود. نیازی نیست حتی سرتان را بچرخانید همین دور و بر حتما یکی از این موارد یاد شده را دیده اید. بسته بندی ها جعبه ها وسایل نقلیه و بسیاری جاهای دیگر وجود دارد. البته فکر نکنید این موضوع زاییده سده بیست و یک است، بلکه بنابر مدارک مستند بشر از آغاز از این نمادها بهره می برده است. از روزگاری که انسان شکار را برگزید تا به وسیله آن زندگی بگذراند که بیش از چهل هزار سال از آن می گذرد کوشید با سنگ نگاری اندیشه ها خود را که بر پایه امیال خود شکل گرفته بود پیام های خود را به آیندگان برساند.

به صورت کوتاه اگر شما یک شرکت داشته باشید و یک نماد را برای شرکتتان معرفی کنید و سالیان متمادی با همان نماد کار کنید. مردم شما را با آن نماد می شناسند. و حتی اگر تعداد شعبه های متعددی در شهر و کشور داشته باشید، مردم صرفا جهت مراجعه به این شعب در شهر به دنبال نماد و آرم شرکت شما خواهند گشت.

تفاوت نوشته با آرم و لوگو و لوگو تایپ در این است که صرفا شما را متمایز می کند و این امر بسیار مهم خواهد بود، نماد بانک ملت را در نظر بگیرید شما اگر در خیابانی نا آشنا به دنبال این بانک بگردید صرفا چشم و ذهن شما به دنبال نماد این بانک خواهد گشت، حال اگر در یک خیابان به دنبال یه بانک با نوشته معمولی بودید چقدر سخت تر بود. این تنها بخش کوچکی از برند سازی و نماد سازی در تبلیغات است.

لوگو چیست؟

در بالا به صورت اجمالی در رابطه با آرم و لوگو توضیح داده شد. آرم ولوگو دارای یک خاصیت بصری است اما در رسانه و مدیا شما با حرکت، صدا و در کل متغییرهای بصری و شنیداری روبرو هستید. حال این به چه معنی است؟

با یک مثال ساده شروع خواهیم کرد قطعا همه ما با سری اول موبایل های که در ایران ورود پیدا کرداند آشنا هستیم، شرکت Nokia جزوه همین دسته از بازار رقابتی در ایران بوده است. اگر از شما بپرسم لوگو شرکت نوکیا چیست؟ در جواب چه خواهید گفت ؟
دو دست که همدیگر را می فشارند؟ یک دست کودک و یک دست مسنتر !

قطعا شما در همین حین که به این تصویر را تجسم نمودید، صدایی نیز به ذهنتان خطور کرد، که آن هم مختص به شرکت نوکیا خواهد بود.

باید به شما بگویم شما درست تصور کرده اید با این تفاوت که لوگوی شرکت نوکیا این میباشد و آن چیزی که شما بیان نموده اید طراحی لوگو و یا آرم شرکت نوکیا بوده است.

حال چه سودی طراحی لوگو شرکت برای شما و تجارت شما خواهد داشت؟

انسان دارای حواس ۵ گانه است و این حواس به صورت ناخودآگاه بر روی ذهن شما تاثیر عمیقی خواهد داشت. بوی یک گل رز را می توانید تجسم کنید؟ این امر نشان می دهد حتی اگر گل رزی وجود نداشته باشد شما بوی آن را در ذهنتان ثبت و حتی قابلیت یاد آوری آن را نیز دارید. آرم استیشن می تواند دقیقا همین قابلیت را داشته باشد.

دقت کنید در جهان امروز و شما می بایست به صورت خیلی دقیق ، حساب شده و حرفه ای اقدام به تبلیغ نمایید این روش ها اعبارت اند از :

• آشنایی
• اعتماد سازی
• معرفی
• ایجاد نیاز
• فروش و خدمات
• پیگیری پس از فروش

شاید به نظر شما این مطالب چه ارتباطی به نشانه دارد، توجه داشته باشید طراحی لوگو با وجود دارا بودن زیبایی بصری و شنیداری، اما در حوزه برندیگ قرار میگیرد.

آرم و نشانه

طراحی,آرم

اگر به دنبال بهترین واژه در این زمینه هستید همان آرم را استفاده کنید. طراحی آرم شرکت را می توان یکی از شاخه های طراحی گرافیک دانست و آن معرف هویتی است که شغل یا برند شما دنبال می کند. برخی از کارت های ویزیت وجود دارند که که آرم گل سرسبد آنهاست و تلاش می شود تاکید اصلی روی عناصر باشد. مکان مناسب برای آرم جایی است که باعث به هم خوردن ترکیب کل کار نشود و در پیرامون نوشتار باعث شود که فضایی به وجود آید که هم چشم نواز باشد و هم ترکیب بندی خوبی داشته باشد و نام اصلی که معرف محصول یا موضوع است نقش بسته باشد.

طراحی آرم تلفیقی از ماهیت و شاکله ی شرکت شماست. یک تبلیغ و طراحی لوگو که حتی بعد از مدت زمان استفاده از آن نیز هنوز جذاب و قابل تکرار و حتی به صورت فوکاهی مورد استفاده باشد، طراحی لوگو و آرم موفقی است به عنوان مثال “صاایران، هر روز بهتر از دیروز، دین، دین” این برندسازی آنقدر محبوب و موفق بوده است که حتی بعد از حیات بصری و شنیداری خود نیز امتداد داشته و بارها و بارها تکرار شده است.

آشنایی و اعتماد سازی به وسیله طراحی لوگو چگونه صورت میگیرد؟

اگر شما تبلیغ برندی را در رسانه دیده اید و حال به فروشگاهی جهت خرید آن نوع کالا رفته اید شما نماد یا آرم یا لوگوی آن شرکت را به صرف دیدن بصری و تقارب آن با ذهن ناخودآگاتان را بیشتر می پسندید و این امر سبب اعتماد بیشتر به آن برند خواهد شد.

در کل طراحی لوگو مانیفست کل شرکت شماست و میتواند شما را بهتر و دقیق تر در عموم مردم جانمایی کند. معرفی یک شرکت، برند و هرچیز دیگر در ۲۰ دقیقه اول آشنایی افراد با آن محصول و یا برند صورت خواهد گرفت اگر یک تبلیغ از این مقوله بهره لازم را نبرد دچار ضعف است و طراحی لوگو به عنوان شعار تجاری، سیاسی و حتی اجتماعی فعالیت شما در این ۲۰ دقیقه میتواند بسیار موثر باشد.

بعد از فروش محصول طراحی لوگو چگونه می تواند مبلغ برند شما باشد؟

مثال برند نوکیا بسیار مثال خوبی است ! هرگاه شما تلفن همراه خود را روشن می نمایید صدای آن را خواهید شنید حتی با فرض بر اینکه تلفن همراه شما در جیبتان باشد، افرادی که در اطراف شما هستند باشنیدن صدای گوشیتان به نحوی تبلیغ نوکیا را درک خواهند نمود، اینکه شما گوشی نوکیا دارید، تعداد دفعاتی که با این امر موجه شده اید بسیاراند. و این خود به نحوی تبلیغ رایگان برای برند شماست.

تا بحال شده است از برندی استفاده نمایید و از داشتن آن برند رضایت کافی را داشته باشید؟ اگر چنین اتفاقی برای شما رخ داده است حتما توجه نموده اید که به محض شنیدن صدا، تصویر و … آن برند در رسانه ها، شما ترغیب به دیدن آن آگهی و … خواهید شد. این امر نشان دهنده آن است که وقتی به برندی اعتماد می کنید، آن را ناخوآگاه پیگیری می نمایید! و این امر با کد سازی (طراحی لوگو، آرم و …) از طرف آن برند انجام خواهد شد و اینگونه است که شما را ترغیب به خرید بعدی و بروز رسانی کالایتان می نماید.

در خاتمه برندینگ هزینه ایست که اکنون پرداخت می نمایید اما در مدت زمان و هرچه بیشتر پیش برود همانند سود سرمایه گذاری به شما سود بیشتری را ارائه می نمایید و یکی از ابزار های برندیگ و نماد سازی “طراحی لوگو” شناخته خواهد شد. که نه تنها جنبه تبلیغاتی، بلکه اقتدار و قدرت یک شرکت را می رساند.

منبع:ریوال

همه چیز در مورد تعویض باتری سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی

همه چیز در مورد تعویض باتری سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی ؛ تشخیص بهترین زمان تعویض

مقدمه‌ای در رابطه با تعویض باتری سامسونگ

باید قبول کنیم که بدون موبایل و تبلت شاید زندگی کمی سخت به نظر بیاد همه ما به نوعی به این ابزار وابسته شدیم و خیلی از کار های روزمره ما علاوه بر مکالمه تلفنی به این ابزار متکی هست . به طور مثال خرید اینترنتی که امروزه بخشی از زندگی ما شده , خیلی از خرید های ما به صورت اینترنتی انجام می شود از بلیط هواپیما گرفته تا خرید از سوپر مارکت انجام کار های بانکی مسیر یابی که برای خیلی از راننده ها ضرروی است .

ما خوب می دانیم که قلب تپنده هر موبایل باتری آن محسوب می شود موبایل ها بدون باتری هیچ کاربردی ندارند. باتری ها بخش مصرفی این ابزار هستند که بعد از مدتی عمر آنها به پایان می رسد. اگر شما هم مدتی هست احساس می کنید که گوشی شما مثل اوایل خرید شارژ نگه نمی دارد و مجبور هستید چند بار در روز گوشی خود را شارژ کنید و یا قصد خرید باتری سامسونگ برای موبایل دارید .اطلاعات زیر کمک زیادی به شما خواهد کرد پس با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات قبل از خرید باتری و یا شارژر سامسونگ یا سایر گوشی های اندرویدی از اهمیت بالایی برخوردار است، چون می‌توانید با خرید باتری اصلی و شارژر با گارانتی معتبر , پرداخت هزینه کم تر برای شما به ارمغان آورد.

ما تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد باتری سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی صحبت کنیم و به سوالاتی مثل بهترین زمان برای تعویض باتری سامسونگ و سایر برند ها ، قیمت باتری سامسونگ , به چه دلیل باید باتری گوشی تعویض شود، پاسخ دهیم.

مهم ترین دلیل برای تعویض باتری سامسونگ چیست ؟

باتری هایی که امروزه در گوشی های موبایل (سامسونگ، آیفون و سایر برند ها) از آن ها استفاده می‌شوند لیتیوم یونی و یا لیتیوم پلیمری هستند! باتری های لیتیوم یونی و پلیمری اگرچه در حال حاضر بهترین نوع باتری برای بکارگیری در گوشی ها و دستگاه های بهره‌مند از باتری های شارژی محسوب می‌شوند، اما این نوع باتری ها هم یک خصوصیت منفی هم دارند! خصوصیت منفی آن ها مربوط به کم شدن تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی است!

با توجه به این خصوصیت پس از گذشت مدت زمان های خاص (عموما بعد از 1 الی 2 سال) توان شارژدهی و ظرفیت باتری لیتیوم یونی گوشی به شدت افت می‌کند و در این زمان است که کاربر از گوشی خود خسته شده و شروع به سرزنش کردن آن خواهد کرد!

دلیل اصلی افت کیفیت باتری گوشی ها چیست؟

همانطور که اشاره داشتیم افت تدریجی کیفیت باتری گوشی های موبایل یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است، اما در این بین عواملی وجود دارد که به شدت در آسیب زدن و کاهش عمر باتری های موبایل شما موثراست ! یکی از این عوامل چیزی نیست جز استفاده از شارژرهای فیک یا تقلبی (توصیه می کنیم همواره از شارژر اصلی سامسونگ استفاده کنید) حال اگر طی مرور زمان از شارژر اورجینال گوشی خود استفاده نکنید ، استفاده از شارژر غیر اصلی, آسیب وارده به باتری را دوچندان می کند. درصورت استفاده از شارژر های فیک یا تقلبی باعث می شوید به صورت علمی میزان جریان و ولتاژ ورودی به گوشی شما بیشتر و یا کمتر از مقدار مورد نیاز آن باشد و همین موضوع باعث کم شدن عمر باتری گوشی و در بعضی از موارد باد کردن باتری موبایل سامسونگ شما خواهد شد.

نبستن اپلیکشن هایی که در پس زمینه از منابع باتری استفاده می کنند، روشن بودن همیشگی وای فای، ‌دیتا، بلوتوث، مکان یاب و سایر برنامه های جانبی، همگی باعث هدر رفتن منابع باتری موبایل سامسونگ شما می شود.

گرما! گرما از اصلی ترین عواملی است که منجر به افت هرچه بیشتر و سریع تر کیفیت عملکرد باتری های لیتیوم یونی گوشی های موبایل می‌شود. هرچقدر گوشی شما بیشتر با گرما مواجه شود، باتری آن هم افت کیفیت بیشتری خواهد داشت.

با توجه به این مسئله توصیه می‌کنیم کار کردن با گوشی در حین شارژ است. این امر عموما سبب می‌شود که گرمای تولید شده توسط قطعات گوشی به حداکثر برسد و فشار زیادی به باتری وارد شود. اگر دقت کنید انجام این کار اغلب منجر به داغ شدن بیش از حد بدنه گوشی خواهد شد. این داغی و گرمای به وجود آمده می‌تواند به شدت به باتری گوشی شما آسیب برساند.

چگونه بفهمیم زمان تعویض باتری فرا رسیده است؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم بهترین زمان برای تعویض باتری سامسونگ زمانی است که باتری گوشی شما زود شارژ خالی می‌کند و احساس می‌کنید که خالی شدن شارژ گوشی بیش از اندازه سرعت بالایی پیدا کرده است. یا زمانی که با یک مکالمه شارژ موبایل شما خیلی کم می شود یا باد کردن باتری موبایل که این عامل بسیار خطرناک هست علاوه براینکه باعث آسیب به ال سی دی و درب پشت گوشی شما خواهد شد احتمال انفجار و آتش گرفتن باتری باد کرده هم وجود دارد توصیه می کنیم به هیچ عنوان به باتری های باد کرده فشار وارد نکنید.

لازم به ذکر است که یک باتری که در حد استاندارد کار نمی‌کند برای کاربر بسیار مشهود است. عوامل ذکر شده در بالا ممکن است به کاربر در تایید و سلامت باتری نیز کمک کنند. عملکرد باتری ضعیف منجر به عملکرد ضعیف دستگاه نیز می‌شود. بنابراین ضروری است که کاربر به تعویض باتری اقدام نماید تا سایر کارکردهای گوشی نیز به خوبی انجام شوند.

جی اس ام باتری

آنیت کبیر در شهر آنکارا در سفر به ترکیه

آنیت کبیر در شهر آنکارا در سفر به ترکیه

به صورت معمول هر کشوری یک قهرمان تاریخی و ملی برای خود دارد، حتی اگر از تاریخ کشور ترکیه هیچ گونه اطلاعی در دست نداشته باشید، باز هم شاید مطالبی در مورد جنگ استقلال ترکیه خوانده باشید و نام بنیانگذار جمهوری سکولار ترکیه، مصطفی کمال آتاتورک به گوشتان خورده باشد. آنیت کبیر و یا همان آرامگاه آتاتورک در قسمت مرکزی شهر آنکارا قرار گرفته است و در شب هنگام، دارای نمای بسیار درخشانی است. افرادی که با هواپیما به شهر آنکارا سفر می کنند، بعد از ترک کردن فرودگاه، آنیت کبیر را می ‌بینند. چنانچه به این شهر سفری داشته باشید، حتما از دیدن این آرامگاه لذت زیادی می برید. اگر دوست دارید در تور ترکیه مطالب بیشتری در مورد آتاتورک بدانید، چیزهایی به غیراز اینکه جنگ استقلال را وی به راه انداخت و ترکیه امروزی را از بقایای امپراتوری عثمانی بنا کرد، بهتر است سری به آنیت کبیر بزنید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این آرامگاه در شهر آنکارا در اختیار شما قرار بدهیم.

آرامگاه مصطفی کمال آتاتورک در آنکارا

آنیت کبیر سمبل مصطفی کمال آتاتورک و کشور جمهوری ترکیه شناخته شده است و تقریبا در همه بروشورهایی که به معرفی کشور ترکیه می‌ پردازند، آنکارا با سمبل آنیت کبیر می شناسند. این آرامگاه در مرکز شهر و بر فراز یک تپه قرار گرفته که آنی تپه نامیده شده است و دومین نقطه مرتفع شهر آنکارا بعد از آنکارا کالسی و یا همان قلعه آنکارا به حساب می آید. در سال ۱۹۳۸ میلادی که مصطفی آتاتورک از دنیا رفت، او را به صورت موقتی در موزه مردم‌ نگاری آنکارا به خاک سپردند و بعد از آن، یک فراخوان بین ‌المللی برای طراحی آرامگاه شکل گرفت با این الزام که طرح‌ های ارسالی باید دستاوردها و شخصیت آتاتورک و ملت ترکیه را نمایش بدهند. بعد از ارزیابی کردن ۴۹ طرح، پروژه مشترک معماران ترک، به نام های پروفسور امین اونات و همچنین دکتر ارهان آردا انتخاب شد. این آرامگاه باشکوه که آنیت کبیر نام گرفته است، در سال ۱۹۵۳ تکمیل شد که ترکیبی است از حال و هوای معماری سنتی و مدرن که به این ترتیب ظرافت و نیز قوت معماری کشور ترکیه را نشان می دهد. بعد از آن در تاریخ ۱۰ نوامبر ۱۹۵۳ پیکر مصطفی کمال آتاتورک به آنیت کبیر انتقال داده شد. در زمان رزرو هتل در شهر آنکارا نزدیکی به این جاذبه را در نظر داشته باشید.

مسیر آرامگاه آتاتورک در آنکارا

مسیری که بازدیدکنندگان و گردشگران در آفر تور ارمنستان از طریق آن به این ساختمان با عظمت می‌ رسند، به شکل یک پارک طراحی شده است و مملو از گل و گیاه های فراوان است. در بخش غربی پارک نیز یک محوطه پارکینگ درنظر گرفته شده است. همزمان که از پله‌ ها بالا خواهید رفت، سه گروه از مجسمه‌ ها خود را نشان می دهند که تصویرگر اندوه مرگ آتاتورک است. این مجسمه ‌ها در بخش جلویی دو برج بلند ده متری قرار دارند. در پس مجسمه‌ ها هم، جاده شیر کشیده شده است که در سرتاسر آن ۲۴ مجسمه از شیرهای هیتی دیده می شود که سمبل آرامش، قدرت و پشتیبانی به شمار می روند. این جاده به یک میدان باز با نام میدان پیروزی می رسد که در مناسبت‌ ها و مراسم های خاص، می‌ تواند تا جمعیت چهل هزار نفر را در خود جای دهد و توسط سه گالری با ستون‌ های بلند ۲۰ متری در بر گرفته شده است. در قسمت مرکز پله‌ ها نیز، یک نوشته به چشم می خورد که سخنان مشهور آتاتورک در آن نقش بسته است : حکومت، بی هیچ گونه قید و شرطی متعلق به ملت است.

به اعلام سایت سفر باتو، آرامگاه آتاتورک در سمت چپ میدان قرار گرفته است. وی در زیر موزاییک‌های سبز و طلایی، در یک اتاق هشت‌ گوشه در داخل تالار بزرگ به خاک سپرده شده و در دورتادور قبر او، جام‌ هایی قرار داده شده‌ است که روح هر شهر از کشور ترکیه را در خود جای داده اند. مراسم های رسمی در تالار بزرگ برگزار می‌ شوند، در این تالار، یک تابوت ‌دان مرمری سمبلیک قرار دارد. در بخش خروجی آنیت کبیر به سمت جانکایا دو برج وجود دارند که در دو سوی پلکان سر بر آسمان برده اند و ۲۳م نیسان و میثاق ملی نامیده شده اند. در پس این برج‌ ها، موزه آتاتورک قرار گرفته است. اشیاء، متعلقات و لباس رسمی آتاتورک، به همراه جوایزی که به او داده شده است، تعداد زیادی از اسناد و عکس‌ ها در اینجا به نمایش گذاشته شده اند. می ‌توانید از این موزه و از راه یک دروازه کوچک، به برج انقلاب برسید. درون این برج، کتابخانه آتاتورک وجود دارد. چندین کتاب هستند که متعلق به آتاتورک است که یا به ترکی و یا به زبان‌ های خارجی نوشته شده‌ است. این کتب و دست ‌نوشته‌های آتاتورک، یک آرشیو بزرگ به حساب می آیند. وقتی که تالار افتخار را ترک می‌ کنید، در سمت راست خودتان، مکان های دیگری را نیز می بینید. آنیت کبیر شب‌ ها می‌ درخشد و در روزهای خاصی از هفته هم میزبان نمایش‌ های نور و صدا است.

4 دلیل که برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه هزینه‌های سازمان شما را کاهش می‌دهد.

4 دلیل که برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه هزینه‌های سازمان شما را کاهش می‌دهد.

یکی از چالش‌برانگیزترین تصمیماتی که مدیران سازمان‌ها باید بگیرند این است که چه کارهایی در سازمان به صورت داخلی انجام شود و چه کارهایی را برون‌سپاری کنند. به بیان ساده‌تر برای چه کارهایی نیرو استخدام کنند و برای چه کارهایی پیمانکار بگیرند. این را می‌توان از ساده‌ترین کارهایی که یک سازمان انجام می‌دهد تا پیچیده‌ترین آنها تعمیم داد.

به عنوان مثال کارخانه‌ای را مجسم کنید که ناهار روزانه پرسنل خود را تأمین می‌کند. بهتر است این کارخانه با یک رستوران قرارداد ببندد و غذای روزانه خود را از آن تهیه کند؟ یا بهتر است در محل کارخانه آشپزخانه‌ای مهیا کند و آشپزانی استخدام کند تا هر روز غذای پرسنل را بپزند؟

تصمیم‌گیری در این مورد به بسیاری از پارامترها بستگی دارد و هر مدیری ممکن است که به جواب منحصر به فرد خود برسد. ولی در نهایت همانطور که می‌دانیم کسب و کارها هر روز بیشتر و بیشتر به سمت برون‌سپاری می‌روند و حتی بزرگترین شرکت‌های دنیا امروز بخش عمده‌ای از کارهای خود را برون‌سپاری کرده‌اند تا به این ترتیب هزینه تمام شده محصولات و خدمات خود را کاهش دهند و سود خود را بیشتر کنند.

خدمات پشتیبانی شبکه یکی از خدماتی است که هرچه سازمان‌ها به سمت برون‌سپاری آن بروند قیمت تمام شده‌ای که بابت آن می‌پردازند کمتر خواهد بود. فراموش نکنیم که در دنیای امروزی که تقریباً همه چیز حول محور کامپیوتر و اینترنت می‌گردد، تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه یکی از حساس‌ترین مسائلی است که هرگز نباید مغفول بماند.

اما برون سپاری خدمات شبکه چرا و چگونه هزینه های سازمان را کاهش می‌دهد؟

1- خدمات سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر: یک کارمند، چه از لحاظ حیطه‌های تخصصی، و چه از لحاظ سرعتِ عمل در رسیدگی به مشکلات، با محدودیت‌های زیادی روبه‌روست و این محدودیت‌ها در واقع تحمیل هزینه به سازمان است. در حالی که نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه با یک شرکت خدماتِ شبکه، در واقع قرارداد با گروهی از دهها کارشناس است. تعدُد کارشناسان در شرکت‌های پشتیبانی شبکه باعث می‌شود تا اولاً هیچ کاری از عهده‌ی آنها خارج نباشد و ثانیاً مشکلات خیلی سریعتر رفع گردند. البته برای این کار لازم است تا شرکت پشتیبانی شبکه جزو آن دسته از شرکتهایی نباشد که تعداد پرسنلش از تعداد انگشتان یک دست کمتر است. در انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه تعداد پرسنل فنی یکی از پارامترهای اساسی است. و البته این پرسنل باید در استخدام شرکت باشند. نه اینکه از نیروهای فریلنسر استفاده کنند یا نیروهای قرضی از دیگر شرکت ها بگیرند و به پروژه‌های خود اعزام کنند. شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس یکی از شرکت هایی است که بیش از سی نفر پرسنل فنی دارد و به هیچ وجه از نیروهای فریلنس یا قرضی استفاده نمی‌کند. اگر می‌خواهید با یک شرکت پشتیبانی شبکه قرارداد ببندید برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از آنها لیست بیمه نفراتشان را بخواهید تا مطمئن شوید که نیروهایی که برای کار در سازمان شما اعزام می‌کنند در استخدام خودشان هستند.

2- دسترسیِ 24x7: یکی دیگر از مزایای برون سپاری خدمات شبکه به شرکت ها نسبت به استخدام نفرات این است که نیروی کارِ استخدامی در روزهای تعطیل، مرخصی و در تمام ساعات غیرکاری از دسترس کارفرما خارج است. اگر در زمانهای عدم حضور کارمند مشکلی در شبکه کامپیوتری سازمان به وجود بیاید عملاً ممکن است کل روند کاری بازبایستد و هزینه‌ی بسیار سنگینی به بار بیاورد. در حالیکه قراردادهای شرکتهای خدمات شبکه معمولاً قراردادهای 24x7 هستند. به این معنی که خدمات در آنها 7 روز در هفته و 24 ساعت در شبانه روز تضمین شده است. البته قبل از امضای قرارداد با آنها باید از چنین موضوعی اطمینان حاصل کنید. چون برخی از آنها خدماتشان را به ساعات اداری محدود می‌کنند و این ممکن است در آینده مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد.

3- کاهش هزینه‌های بالاسری: هزینه‌ای که یک کارمند برای سازمان دارد فقط حقوق دریافتیِ او نیست. بلکه حقوق فقط بخشی از پرداختی‌هاست. بلافاصله پس از استخدام یک کارمند حق بیمه، عیدی، سنوات، مالیات، و هزینه‌های دیگری که در سازمانهای مختلف متفاوت است، به کارفرما تحمیل می‌شود. برون‌سپاری بارِ همه‌ی هزینه‌های اضافه را از روی دوش کارفرما برمی‌دارد.

4- امکان جبران خسارت: اگر اهمالی از جانب یک کارمند سر بزند که باعث ضرر و زیانِ سازمان شود، از لحاظ حقوقی هیچ راهی برای جبران خسارت از جانب کارمند وجود نخواهد داشت. در حالی که بلافاصله پس از قرارداد با یک شرکتِ خدمات پشتیبانی شبکه، توافق‌نامه‌ای به نام SLA امضا می‌شود که در آن جبران خسارت‌های ناشی از کاهش کیفیتِ خدماتِ شبکه، به عهده‌ی شرکت سرویس‌دهنده خواهد بود و این توافقنامه به طور کامل وجاهت قانونی دارد. یکی از بهترین انواع این توافق‌نامه‌ها را شرکت خدمات شبکه پیراسیس با مشتریانش امضا می‌کند و به این ترتیب خیال کارفرما را بابت سطح خدماتی که ارائه می‌دهد، راحت می‌کند.

جمع‌بندی:

برون‌سپاری خدمات شبکه نه تنها باعث می‌شود خدمات در سطحی بسیار بالاتر از چیزی که یک کارمند قادر به انجام آن است ارائه شود، قیمت تمام شده این خدمات را هم کاهش می‌دهد. این کاهش هزینه باعث شده است تا امروز بیشتر شرکت های پیشرو به فکر برون سپاری چنین خدماتی بیفتند.

منبع : شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس

دانلود کتاب

كتاب به شما اجازه می‌دهد به جای تمام زندگی‌هایی كه نداشته‌اید زندگی كنید. به جای تمام تجربه‌هایی كه نداشته‌اید و به جای تمام تصمیم‌هایی كه هنوز به سراغتان نیامده‌اند فكر كنید و از قبل جواب مناسب را بدانید. اما موضوعی که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، این است که شما وقتی کتاب‌های بیشتر و بهتری می‌خوانید دید وسیع‌تری پیدا می‌کنید و به همان نسبت تعریف شما از کتاب کامل‌تر می‌شود. و نکته مهم اینکه شما هرچقدر بیشتر کتاب بخوانید، بهتر متوجه می‌شوید که به چه نوع کتابی علاقه دارید. وقتی که یک کتاب می‌خوانید تک تک جملات آن در ناخودآگاه شما باقی می‌مانند، فقط کافیست کمی به آن فکر کنید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید. کتاب به شما یاد می‌دهد در زندگی چطور رفتار کنید، چطور بیاندیشید و چطور خط فکری خودتان را پیدا کنید و شکل بدهید. کتاب به شما اجازه می‌دهد به جای تمام زندگی‌هایی که نداشته‌اید زندگی کنید. به جای تمام تجربه‌هایی که نداشته‌اید و به جای تمام تصمیم‌هایی که هنوز به سراغتان نیامده‌اند فکر کنید و از قبل جواب مناسب را بدانید. با مطالعه زیادتر کتاب‌ شما هیچ‌وقت در زندگی واقعی غافلگیر نمی‌شوید! انگار همه چیز را از قبل می‌دانید و یاد گرفته‌اید که چطور رفتار کنید. حفظ کردن جملات یا ادبی حرف زدن به شما هیچ کمکی نمی‌کنند! روح آدمی باید کتابی را ببلعد. در میان اما، منتقدان و نویسندگان در سراسر دنیا یک سری از کتاب‌ها را شاهکار می‌دانند. کتاب‌هایی که شاید برخی از ما به راحتی نتوانیم آن‌ها را شاهکار و یا حتی کتاب تلقی کنیم. با این حال برای مشاهده این کتاب‌ها که در سراسر جهان مورد ستایش هستند می‌توانید نگاهی به لیست صد کتاب برتر تاریخ بیاندازید. شاید به طور میانگین گفته شود که سرانه مطالعه کتاب در کشور ما پایین است اما در این میان افراد زیادی هستند که مدام در کتابخانه ها به دنبال کتاب هستند و خواندن را یکی پس از دیگری انجام می‌دهند. خیلی‌ها به دنبال کتاب‌های تاریخی هستند ، برخی دیگر کتب فلسفی را می‌پسندند و عده‌ای به دنبال یک رمان طولانی هستند تا شب‌های گرم تابستان و سرد زمستان را با خواندن یک رمان هیجان‌انگیز ، گرم تر کنند.

کتاب صوتی:

امروزه کتاب صوتی یا کتاب گویا به خاطر مشغله زیاد افراد به شدت رواج یافته اند. با این همه همه‌ی ما دوست داریم که کتاب مورد نظرمان را سر فرصت و در آرامش کامل بخوانیم ، اما شاید هرگز چنین فرصتی پیش نیاید. به همین خاطر استفاده از کتاب‌های صوتی بهترین گزینه است. استفاده از کتاب های صوتی مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آنها استفاده صحیح از زمان هایی است که هدر می‌روند، مانند ساعات طولانی که در ترافیک کلان شهرها مجبور به گذران هستید. عباس معروفی

اشتراک گذاری مطلب در شبکه اجتماعی مداد : شبکه اجتماعی مداد

فروشگاه نوین زبان

یادگیری عمیق انگلیسی با خرید کتاب به صورت آنلاین

گفتن از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در روزگاری که اگر کسی زبان انگلیسی نداند و به مهارت­های کامپیوتری آشنا نباشد بی­سواد محسوب می­شود، لزومی ندارد. همۀ ما می­دانیم که بدون زبان انگلیسی یک پای ارتباطمان با جهان می­لنگد. امروزه در همۀ کشورهای پنج قاره کلاس­های زبان انگلیسی و کتاب­های زبان در دسترسند. برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از بهترین وسیله­ها کتاب­های آموزش زبان انگلیسی است. کتاب از ابتدایی­ترین و کاربردی­ترین وسایل برای یادگیری زبان است و هنوز هیچ جایگزینی برای آن پیدا نشده است. ولی خرید کتاب زبان از فروشگاه­های کتابی که انواع و اقسام کتاب­ها را می­فروشند کار وقت­گیری است و ممکن است کتاب مورد نظرتان را هم پیدا نکنید. اگر هم تصمیم داشته باشید که به فروشگاه زبان بروید باید کلی وقت صرف رفت و آمد کنید. در همه جا خرید کتاب زبان در فروشگاه­های مخصوص امکان­پذیر نیست. ما به شما خرید کتاب زبان را از یک فروشگاه تخصصی در خانه­تان پیشنهاد می­دهیم. در فروشگاه خرید اینترنتی کتاب زبان نوین مجموعۀ کاملی از کتاب­های انگلیسی، سطح بندی شده و در رسته­ها و دسته­های گوناگون چیده شده­اند و شما در زمانی اندک کتاب مورد نیازتان را پیدا خواهید کرد.

ما در فروشگاه اینترنتی زبان انگلیسی، مجموعۀ بزرگی از تمامی کتاب­های مورد نیاز شما را گرد آورده­ایم. برای خرید کتاب زبان مورد نظرتان می­توانید به راحتی در میان هزاران محصول فروشگاه زبان نوین جستجو کنید و با کمترین زمان آن را تهیه نمایید. یا شاید تصمیم داشته باشید مهارت خاصی را تقویت کنید. در فروشگاه زبان نوین دسته­بندی کاملی بر اساس نیاز شما طراحی شده است. به گروهی که در نظر دارید رجوع و از کتاب­هایی که می­تواند برایتان مفید باشد بازدید کنید و خرید اینترنتی کتاب زبان مورد نیازتان را انجام دهید.

015

محصولات فروشگاه اینترنتی نوین زبان

بخش اصلی محصولات ما در فروشگاه آنلاین زبان، کتاب می­باشد. هر ساله دانشگاه­های معتبری مثل کیمبریج و هاروارد در لابراتورهای آموزش زبان انگلیسی خود جدیدترین و بهترین شیوه­های تدریس زبان انگلیسی را بررسی می­کنند و با توجه به آن کتاب­های استاندارد شده­ای را تهیه می­نمایند. در فروشگاه زبان نوین شما می­توانید با خرید کتاب زبان انگلیسی از بروزترین متدهای آموزش زبان بهره­مند شوید.

همچنین فلش کارت­ها و جزوه­های کدینگ و تصویرسازی که می­توانند به شما در یادگیری لغات زبان انگلیسی کمک کنند در مجموعه فروشگاه اینترنتی زبان به شما ارائه می­شود. مجموعه کدینگ و تصویرسازی سایت خرید کتاب زبان ما از پرفروش­ترین و پربازدیدترین محصولات هستند. این مجموعه­ها برای زبان­آموزان ایرانی طراحی شده­اند و با تکنیک تصویرسازی و استفاده از تخیل ذهنی هم آموزش زبان را شیرین­تر و هم یادگیری زبان را آسان­تر می­کنند.

یادگیری عمیق زبان انگلیسی با خواندن داستان­های سطح بندی شده

هیچ چیز به اندازۀ درگیر شدن ذهن نمی­تواند باعث یادگیری بهتر شود. داستان­ها سطح بندی شده که معمولا خلاصه­ای از رمان­های معروف جهان هستند و یا اینکه داستان­هایی جذاب برای یادگیری زبان هستند شما را وادار می­کند تا ذهن خود را به تفکر درباره این داستان­ها وادار نمایید. این کتاب­ها در سطوح گوناگون طراحی شده­اند شما با توجه به سطح خود از ابتدائی تا پیشرفته می­توانید به خرید کتاب زبان داستانی مورد نظرتان اقدام کنید. معمولا همراه کتاب­ها فایل صوتی آن­ها عرضه می­شود تا با تلفظ درست کلمات آشنا شوید و یا اینکه بتوانید به هنگام انجام کارهایتان مثل رانندگی به آن گوش دهید. این کتاب­ها شامل تمریناتی هم هست که با انجام آن­ها از یاد گرفتن لغات و مفاهیم آموزشی کتاب مطمئن خواهید شد.

خرید کتاب زبان تخصصی انگلیسی از نوین زبان

اگر شما دانشجوی ادبیات انگلیسی و یا آموزش زبان انگلیسی هستید و یا حتی زبان­تان در مرحلۀ پیشرفته­ای قرار دارد و تصمیم دارید تا کتاب­ها و رمان­های انگلیسی را بخوانید می­توانید با مراجعه به بخش ادبیات و رمان انگلیسی از جدیدترین کتاب­ها در زمینۀ تخصصی ادبیات انگلیسی به زبان انگلیسی و همینطور انواع و اقسام رمان­های انگلیسی با خبر شوید و از فروشگاه زبان ما آن­ها را تهیه نمایید. خواندن کتاب ادبیات انگلیسی به زبان اصلی لطف خودش را دارد و هیچ ترجمه­ای نمی­تواند گویای تمامی زوایای یک اثر ادبی باشد. ژانر و مشخصات کتاب در فروشگاه اینترنتی زان نوین درج شده است و با توجه به سلیقه­تان خرید کتاب زبان خود را ثبت کنید.

016

آموزش زبان انگلیسی در کنار خرید از سایت فروشگاه زبان نوین

سایت خرید کتاب زبان نوین، در کنار خود یک سایت آموزشی زبان انگلیسی هم دارد. اگر شما می­خواهید به شکل موثری از محصولات زبان انگلیسی استفاده کنید و در مهارت­های مختلف زبان انگلیسی­تان را تقویت کنید ولی نمی­دانید چه نوع محصولاتی مناسب شماست با مراجعه به سایت آموزش زبان انگلیسی ما و مطالعه بخش­های مختلف سایت می­توانید از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوید و با توجه به نیازتان در زمینه یادگیری زبان انگلیسی به خرید کتاب زبان اقدام کنید.

فروشگاه نوین زبان

برای خرید کتاب زبان مورد نظرتان ابتدا باید در سایت عضو شوید، عضویت در سایت رایگان است و بعد از اینکه قوانین و ضوابط را پذیرفتید، محصولات مورد نظرتان را انتخاب می­کنید. با اضافه شدن کتاب به سبد خریدتان، هزینه برایتان محاسبه می­شود. اگر کد تخفیف داشته باشید، در این مرحله با وارد کردن کد، از تخفیف خرید کتاب زبان بهره­مند می­شوید. در نهایت هزینه را پرداخت می­نمایید و سفارش شما از طریق همکاران ما پیگیری و آماده­سازی می­شود. رسید خرید اینترنتی کتاب زبان به ایمیل و شماره موبایلی که هنگام ثبت­نام در سایت قید کرده­اید ارسال خواهد شد. حالا کتاب شما در سریع­ترین زمان به دستتان می­رسد.

برند و برندسازی

برند و برندسازی

اصولا در هر فعالیت اقتصادی یکی از اولین اصولی که مطرح میگردد بحث انتخاب نام برای آن کسب و کار است . اما به واقع و به صورت کارشناسی تر شده این نام یک برند برای آن کسب و کار محسوب می گردد . بحث انتخاب نام و برندسازی در دنیا بسیار پیچیده است و کارشناسان بسیاری پیرامون آن سخنوری نموده اند . زیرا یک نام خوب تاثیر فوق العاده بسزایی در پیشرفت و توسعه کسب و کار خواهد داشت .

از این رو برندینگ و برندسازی را در هر کسب و کاری باید در اولویت قرار داد . امروزه در دنیا برندهای بزرگی هستند که شنیدن نام هر کدام به راحتی ما را به یاد محصولات و لذت استفاده شان می اندازد . به عنوان مثال مایکروسافت ، اپل ، بنز، تویوتا ، کوکاکولا ، مدیاک ، سونی ، توشیبا ، آمازون ، ویکی پدیا ، اکسپدیا ، اوبر ، اوراکل ، بی ام و ، هیوندای ، جنرال موتورز ، جنرال الکتریک ، زیمنس ، لکسوس ، جی پی مورگان ، پپسی ، فیسبوک ، تلگرام ، اینستاگرام ، واتس آپ ، سامسونگ ، ال جی و ..... انواع برندهایی هستند در زمینه های مختلف اقتصادی نظیر خودرو ، نوشیدنی ها ، اینترنت ، نهادهای مالی و تکنولوژی و .... که شنیدن اسم هر یک ناخودآگاه فکر ما را به سمت فعالیت هایشان و کیفیت خدماتشان می برد.

برند شاخصه های بسیاری دارد که باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد . از طرفی کیفیت خدماتی که ارائه می گردد خود نقش مهمی در خاطره سازی از برند دارد .

پس از انتخاب نام برند ، شیوه ی نوشتار و لوگوی آن باید مورد توجه قرار بگیرد . و پس از آن وارد حوزه تبلیغات می شویم تا برند را معرفی کنیم ... که بحث تبلیغات بسیار مفصل و پیچیده است و باید از هر روشی استفاده کنیم تا خود را به مخاطبان و کاربران معرفی کنیم . رقابت در تبلیغات این قدر سنگین است که از کوچکترین و ساده ترین روش ها نیز نباید گذر کرد و برای عبور از رقبا باید علاوه بر فعالیت های آن ها کارهای بیشتر و جدیدتری انجام داد .

انتقال چهره به چهره ، کیفیت محصولات ، کمپین های تبلیغاتی ، تبلیغات بنری ، تبلیغات تلوزیونی و .... در در بحث دیجیتال مارکتینگ و وب این بحث بسیار فراتر و مفصل تر است . کارشناسان بسیاری در این حوزه فعالند و حتما باید با مراجعه به ان ها این بحث را پیش برد .

یک نمونه از تبلیغات شرکت کوکاکولا بنری در بیابان های داغ است . وقتی که تشنگی و گرما هر فردی را خسته کرده یک نوشیدنی سرد و خنک لذت بسیاری می دهد . یا برند مدیاک که هر موقع هر فرد نیاز به ارامش دارد آهنگ و موزیک متناسب با وضعیتش را از این وبسایت پیدا می کند . یا برند بنز که احساس امنیت و ارامش و لوکس بودن را به هر فرد می دهد .

معرفی کامل هواپیمایی آتا

آتا واژه ای ترکی به معنی پدربزرگ و همچنین نام یکی از ایرلاین های فعال و نوپا ایرانی می باشد که با شعار با هم پرواز کنیم، کار خود را آغاز کرده است.

هواپیمایی آتا ده سالی است که افتتاح شده و به جمع ایرلاین های فعال کشور پیوسته است. این ایرلاین فعالیت خود را از آذربایجان شرقی آغاز کرده و مرکز فعالیت آن نیز همان شهر می باشد. در ادامه کاملاً با هواپیمایی آتا از ابتدا تا کنون، ناوگان هایی و کیفیت پروازهای این ایرلاین تازه تاسیس بیشتر آشنا خواهیم شد.


اولین های آسمان ایران

هر چیز آغاز و ابتدایی دارد. حضور هواپیما و فعالیت های هوایی در کشورمان نیز در حدود 100 قبل از تهران آغاز شد.

اولین هواپیما پرواز شده در آسمان ایران

در سال 1292 هجری شمسی، یک خلبان لهستانی با اصرار و بنا به دلایل و منفعت مالی تصمیم به پرواز در آسمان ایران گرفت. این خلبان لهستانی که کوزمینسکی نام داشت مصمم سر تصمیم خود ماند و موفق به وارد کردن قطعات هواپیمایی از کشور روسیه شد. قطعات این هواپیما از بندر انزلی وارد ایران شدند و سپس به تهران انتقال پیدا کردند و توسط خود خلبان برای یک اجرای نمایشی سرهم شد. در زمستان سال 1292 بود که هواپیما آماده پرواز شد و با حضور شاه آن زمان، احمدشاه قاجار به پرواز در آمد و در میدان مشق تهران به زمین نشست. این اتفاق درست در تاریخ 14 دی ماه 1392 رخ داد.

پس از آن به دلیل علاقه ای که شاه ایران به آن پیدا کرد این هواپیما به حیاط کاخ برده شد و چندین با پرواز نمایشی انجام داد. بعد از این اتفاق اولین هواپیماهای که وارد کشور شدند؛ کشورهای انگلیسی بودند که برای جنگ جهانی اول به ایران آورده شده اند.

اولین خلبان ایرانی

کلنل محمد تقی خان پسیان اولین خلبان ایران می باشد؛ که با گذراندن دوره های خلبانی در خارج از کشور موفق به کسب عنوان اولین خلبان کشور شد. محمد تقی خان در سال 1270 در شهر تبریز در خانواده سرشناس متولد شد. موقعیت و نام پدر محمد تقی خان به او اجازه داد تا در مدرسه نظامی تحصیل کند و یکی از سران نظامی کشور شود. این کلنل ایرانی با رفتن به کشور آلمان مدتی را در دوره های آموزشی تمامی تکنیک های هوانوردی را آموزش دید. این کلنل هیچگاه نتوانست هواپیمایی را تنها به عنوان خلبان به پرواز در اورد چرا که در سال 1300 در سن 30 سالگی بر اثر بیماری فوت کرد. اما چون اولین ایرانی بود که خلبانی یاد گرفت به عنوان اولین خلبان این کشور شناخته می شود.

امنیت آتا ایر

شرکت هواپیمایی آتا جز ایمن ترین ایرلاین های داخلی می باشد که در طول 10 سال فعالیت خود تنها 12 حادثه داشته که هیچ صدمات جانی و تلفاتی نداشته است.

اولین فرودگاه راه اندازی شده کشور

در پی پیگیری های بسیار زیاد سفارت انگلیس البته می توان گفت برای منافعشان در طول جنگ جهانی اول، در نهایت دو سال پس از خرید اولین هواپیما ایران از کشور آلمان، در آذر ماه سال 1303 در جنوب تهران زمینی برای فرود و برخاست هواپیما اختصاص داده شد.

اما به طور رسمی اولین فرودگاه ایران و خاورمیانه در پی بیرون زدن نفت در مسجد سلیمان، در نزدیکی این چاه نفتی احداث شد. این فرودگاه که هم اکنون نیز با نام فرودگاه شهید آسیایی شناخته می شود، در طول مدت فعالیت خود بار ها مورد بازسازی قرار کرفت.

آغاز فعالیت هواپیمایی آتا ایر

آتا ایر که شانزدهمین شرکت هواپیمایی ایران می باشد. درست در تاریخ بیست و هفت آذر در سال 1387 با تصویب از طرف هیئت دولت این ایرلاین به طور رسمی شروع به فعالیت کرد و اولین پرواز خود را در یک سال بعد در تاریخ دهم دی ماه 1388 از فرودگاه بین المللی تبریز به تهران انجام داد و کاملا وارد خطوط هوایی ایران شد. آتا ایر نیز همانند سایر ایرلاین ها فعالیت خود را با چند هواپیما و در چند خطوط داخلی محدود آغاز کرد.

در سال های اول این ایرلاین تنها 4 فروند هواپیمای مک دانل داگلاس با ظرفیت حدود 160 مسافر را در اختیار داشت، اما هم اکنون با داشتن 17 فروند هواپیما بوئینگ و ایرباس در خطوط هوایی خود یکی از مناسب ترین ایرلاین ایرانی شناخته می شود.

همان طور که در بالا گفته شد آتا ایر شانزدهمین ایرلاین ایرانی می باشد که در سال 88 در شهر تبریز شروع به فعالیت کرد. درست از آن زمان تا کنون این شرکت مسیر پیشرفت را در پیش گرفت و به موفقیت و جایگاه ویژه ای در کشور دست پیدا کرد. این شرکت از ابتدا با برنامه ای منظم و دقیق مسیر کاری خود را پیش برد به طوری که 4 سال پس از آغاز فعالیت در سال 1391 پنجمین شرکت هواپیمایی ایرلاین معرفی شد. و در سال بعد نیز با افزایش چشمگیر مسافرانش به رتبه چهارم کشوری رسید.

آتا ایر در حال حاضر در تلاش است که به جایگاه سوم کشوری برسد، اما سه ایرلاین اول ایران ایر، ماهان ایر و آسمان حریق های قدری برای آتا بوده و کار را کمی سخت کرده اند.

کلاس های پروازی آتا

هیچ کدام از هواپیماهای این مجموعه حتی در پرواز های خارجی دارای کلاس پروازی فرست کلاس نمی باشد. و همگی در کلاس پروازی اکونومی ارائه خدمات می کنند. در مورد بیزینس کلاس نیز تنها برخی از ایرباس های 320 این شرکت دارای بیزینس به همراه اکونومی می باشد. در پرواز های اکونومی آتا صندلی ها راحت بوده و از مهمان پذیرایی کاملی انجام می شود.

مقاصد پروازی آتا ایر

این ایرلاین در ابتدا تنها در مسیر تهران تبریز در حال فعالیت بود، و بعد ها با بیشتر کردن تعداد هواپیما های خود مقاصد داخلی دیگری را نیز تحت پوشش قرار دارد. و در نهایت با پیشرفت و کسب تجربه کافی چند مقصد خارجی را نیز در خطوط هوایی خود جای داد.

مقاصد داخلی آتا

توجه اصلی و عمده فعالیت های این ایرلاین در خطوط هوایی داخلی می باشد؛ که در ادامه نام شهر ها و فرودگاه هایی که آتا در آن ها فرود و برخاست دارد آورده شده است. تهران فرودگاه بین المللی امام خمینی ره، فرودگاه بین المللی مهرآباد – تبریز فرودگاه بین المللی شهید مدنی – مشهد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد – اصفهان فرودگاه بین المللی شهید بهشتی – کیش فرودگاه بین المللی کیش – شیراز فرودگاه بین المللی شهید دستغیب – بندر عباس فرودگاه بین المللی بندر عباس – یزد فرودگاه بین المللی شهید صدوقی – اردبیل فرودگاه اردبیل – ارومیه فرودگاه بین المللی شهید باکری – اهواز فرودگاه بین المللی اهواز و بندر ماهشر در فرودگاه ماهشهر.

مقاصد خارجی آتا

این ایرلاین با خرید هواپیماهای بهتر و پس از چند سال تجربه توانست پرواز هایی به خارج از مرز را نیز در برنامه پروازی خود جای دهد . در لیست پایین این مقاصد خارجی و فرودگاه هایی که آتا وارد آن ها می شود آورده شده است. کشور بحرین به فرودگاه بین المللی بحرین – کشور گرجستان به دو فرودگاه بین المللی تفلیس و باتومی - ترکیه ( در ابتدا فرودگاه بین المللی آتاتورک اما در حال حاضر به فرودگاه تازه تاسیس استانبول پرواز دارد ) – کویت به فرودگاه بین المللی کویت – کشور همسایه عراق به دو فرودگاه بین المللی دو شهر بغداد و نجف و در پرواز های حجاج به عربستان سعودی در فرودگاه بین المللی فهد.

آتا در چه مسیر های پروازی فعالیت دارد؟

مرکز اصلی فعالیت آتا فرودگاه بین المللی تبریز می باشد که به شهر های تهران، مشهد، کیش، اهواز، شیراز در داخل و به شهر های استانبول و باکو در کشور های خارجی پرواز دارد. اما اگر می خواهید برای سفر خود با آتا برنامه ریزی کنید در ادامه مسیر های پروازی این ایرلاین به طور کامل آورده شده است.

از فرودگاه های تهران به مقاصد داخلی تبریز، کیش، مشهد، شیراز، بندرعباس، اردبیل، ارومیه، اهواز و به مقاصد خارجی استانبول و باکو پرواز مستقیم دارد.

از فرودگاه تبریز نیز به مقاصد داخلی تهران، اهواز، مشهد، کیش، شیراز و به مقاصد خارجی استانبول و باکو پرواز مستقیم دارد.

از فرودگاه مشهد تنها به شهر های داخلی تهران، تبریز، کیش، شیراز، اهواز، ارومیه و ادربیل پرواز دارد.

از فرودگاه اردبیل و ارومیه تنها به دو شهر داخلی تهران و مشهد پرواز انجام می شود.

از فرودگاه شیراز و کیش نیز تنها به سه مقصد داخلی تهران، مشهد، تبریز پرواز صورت می گیرد.

این فرودگاه از دو شهر خارجی نیز پرواز دارد، از شهر باکو به تهران و تبریز و از استانبول تنها به تبریز پرواز دارد.


در مسیر های پروازی بالا که آورده شده است شاید برخی از مقاصدی که گفته شده بود به چشم نخورد. خوب است بدانید که این مسیر های به طور منظم برنامه دارند و به مقاصد دیگر در صورت پر شدن و در زمان های شلوغی پرواز صورت می گیرد.

قوانین شرکت هواپیمایی آتا در مورد میزان بار!!

خوب است بدانید که هر ایرلاینی در مورد میزان بار مجاز و موارد دیگر پروازی خود دارای قوانین مخصوص به خود و البته تقریبا شبیه به یکدیگر باشند. هواپیمایی اتا نیز قوانین و میزان بار مجازی را برای مسافران خود تعیین کرده است. خوب است که قبل از بستن چمدان از میزان بار مجاز ایرلاین پروازی خود اطلاع کسب کنید تا در فرودگاه به مشکل برنخورید. در اینجا قوانی باری و وسایل مجاز آتا ایر را برایتان توضیح خواهیم داد.

کالاهای ممنوعه در کیف دستی و یا حتی در چمدان!

فشفشه و ترقه، سلاح گرم، سرد و هر وسلیه برنده ای که صدمه وارد کند، باتری های الکتریکی بزرگ همچون باتری ماشین، جیوه و یا هر مواد اسیدی، مواد قابل اشتعال، انواع رنگ ها، مواد رادیواکتیو، گاز ها.

کالاهای خطرناک اما مجاز برای حمل!

هر دارویی به غیر از داروهای رادیواکتیو به مقدار حداکثر دو لیتر یا دو کیلو که برای بردن باید در بسته های نیم کلویی یا نیم لیتری بسته بندی کنید، کبریت یا فندک های کوچک، اسپری یا ادکلن، هر گونه لوازم آرایشی.

وسایل مجاز برای بردن به داخل کابین هواپیما!

کالسکه یا هر صندلی مخصوص کودک، چتر، کتاب، جزوه، مجله، روزنامه و ...، دوربین عکاسی و فیلم برداری و تمامی وسایل، عصا، کیف دستی کوچک ( البته وسایل داخل کیف نیز بسیار مهم است ) بهتر است قبل از سفر وسایل خود را چک کنید تا وسایل غیر مجاز به همراه نداشته باشید، تا در فرودگاه به مشکل برنخورید. غذای کودک برای کودکان 6 ماه تا دو سال که البته در اندازه ای متوسط باید به همراه داشته باشید، پتو یا رواندازی کوچک، لپ تاپ، تبلت و وسایل جانبی آن ها، پالتو، بارانی و کت.

قوانین مربوط به چمدان!

در سراسر جهان و تمامی ایرلاین ها برای میزان بار مجاز و رایگان همراه هر مسافر از دو قانون بسته ای و یا وزنی استفاده می کنند. اما اکثرا روش وزنی را مورد استفاده قرار می دهند که در آن هر مسافر نسبت به صندلی که انتخاب کرده میزان بار مجازی دارد. این میزان بار در توضیحات بلیط آورده شده و هر نفر موظف به رعایت آن می باشد، در غیر این صورت مجبور به پرداخت هزینه و در صورت اضافه بودن بسیار زیاد با مجبور به نبردن برخی وسایل می شود. با همین دلیل همیشه قبل از سفر میزان بار مجاز پرواز خود را چک کنید.

برخی نکات در مورد تحویل چمدان

اگر به صورت گروهی و یا خانوادگی بلیط را خریداری و در حال سفر می باشید. میزان مجموع بار شما در بلیط سرپرست گروه نوشته می شود. که در بلیط این فرد تعداد همرهان نوشته می شود. تعداد مسافران همراه در کنار کلمه PLD در بلیط سرپرست نوشته می شود. یعنی اگر شما 5 نفر باشید در بلیط این فرد و سایر افراد این کد را مشاهده خواهید کردPLD/5 .

قبل از تحویل بسته یا چمدان خود از سالم بودن، و نداشتن هرگونه ایراد و پارگی مطمئن شوید. در صورت مشاهده هر گونه مشکل قبل از تحویل یا آن را حل کنید یا از مسئولین قسمت بار درخواست کنید تا آن را دوباره برای شما بسته بندی کنند.

ناوگان هوایی آتا ایر

این شرکت هواپیمایی فعال در ناوگان هوایی خود تنها از سه نوع هواپیما ایرباس A-320 ، بوئینگ MD و بوئینگ737 استفاده می کند. ایرباس A-320دو کلاس پروازی دارد و در قسمت اکونومی ظرفیت 150 تا 175 مسافر و در کلاس پروازی بیزینس ظرفیت حدود150 مسافر را در هر پرواز دارد. بوئینگ ها تنها دارای کلاس پروازی اکونومی می باشند و به ترتیب هر کدام ظرفیت حمل 150 تا 174 نفر در بوئینگ MD و 136 نفر در بوئینگ 737 را در هر پرواز دارد.

خرید بلیط هواپیمایی آتا

برای خرید بلیط هواپیما این ایرلاین نیز همانند تمامی ایرلاین ها تنها لازم است وارد سایت خود ایرلاین یا آژانس مسافرتی همچون طاهاگشت شده و با وارد کردن اطلاعات و انتخاب گزینه پرواز های آتا، تمامی پرواز های این ایرلاین را در تاریخی که مشخص کردید مشاهده و بلیط مورد نظر را خریداری کنید.

استرداد بلیط آتا

برای استرداد بلیط هواپیما آتا از زمان خرید بلیط تا سه ساعت قبل از انجام پرواز امکان پذیر است که مبلغ 20% از قیمت بلیط به عنوان جریمه کسر و مابقی به حساب مشتری برگردانده می شود. اگر در هنگام استرداد بلیط ود به مشکل خوردید دوباره اقدام به استرداد آن ننمایید و پس از یک ساعت دوباره وارد سایت و در قسمت بلیط های خریداری شده وضعیت بلیط مورد نظر را چک کنید، اگر هنوز استرداد نشده بود دوباره اقدام به ان نمایید. برای راهنمایی و حل مشکلات بلیط خود می توانید با شماره پشتیبانی شرکت هواپیمایی آتا ایر تماس بگیرید. 4855-021 و داخلی 2132 و 2135

12345
last